Preinscripció 2019-2020

Del 29 de març al 9 d´abril del 2019

Horari d’atenció

Dilluns: de 12 a 14 hores (matí)
Dimarts: de 8:30 a 11 hores i de 15 a 16:30 hores (matí i tarda)
Dimecres: de 15 a 16:30 hores (tarda)
Dijous: de 8:30 a 13:30 hores (matí)
Divendres: de 15 a 16:30 hores (tarda)

Documentació necessària

• Imprès de sol·licitud (es pot recollir a l’escola o imprimir al web del Departament).
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a) i de l’alumne o alumna que tingui DNI, o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

Important: Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideixi amb el DNI o NIE, s’haurà d’aportar el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

Més informació sobre la preinscripció al web del Consorci d’Educació de Barcelona.