“Ni típics ni tòpics”

El Dimarts 18 de desembre van venir 28 [email protected] de 1r grau d’integració social de l’escola Ceir Arco a fer-nos un taller de rumors. Vam aprendre què és un prejudici, un estereotip i un rumor… Van venir 10 [email protected] a cada classe. I van fer diferents activitats:
Ens van donar uns cartells on hi posava si i no i ens feien peguntes sobre les persones que havien vingut i nosaltres les contestàvem amb si o no. També vam jugar al telèfon amb frases llargues i difícils “Que simbolitzaven rumors” i vam fer moltes més activitats relacionades amb els rumors…
Els/les [email protected] que van venir a la nostre classe es deien:
Mariona, Júlia, Lúcia, Óscar, Judit, Rut, Sara, Andrea i Judit i la professora era la Lourdes, la mare d’una nena de l’escola i d’un ex alumne. [email protected] [email protected] vindran un cop per trimestre.

Abril i Marta