1r

CAN FONTANET

CAN  FONTANET
VAM  ANAR A CAN FONTANET I ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ. VAM VEURE CARROS I UN VIDEO I MOLTES COSES MÉS. DRACS.

English & Geometry sessions during the 3rd term: 1st graders_18-19

During this 3rd term we have been consolidating and learning vocabulary and simple structures about different topics: clothes, house and pets, principal prepositions of place, and remembering our daily routines about the days of the week, weather and numbers till 20. You can practise all of these themes enjoying yourself with these songs and videos. Let´s go together!!

JOC VIU

NAIXEMENT D'ESTRELLES, METEORITS, ESTRELLA FUGAÇ, PREPARACIONS PER ANAR A L'ESPAI... TOT AIXÒ I MÉS ENS VAM TROBAR A LA SORTIDA DE JOC VIU QUE VAM FER ELS NENS I NENES DE PRIMER. JOC VIU from Escola Can Fabra on Vimeo.

QUINZET

FEM EL QUINZET PER SABER ELS NÚMEROS. PER SABER SUMAR  I RESTAR. EN EL QUINZET TENIM 5 PREGUNTES. FEM UNA PILA DE PAPES QUAN HEM ACABAT.

VOTACIONS DE L’ESPAI

VOTACIONS DE L'ESPAI
AHIR DIJOUS VAM VOTAR  AL CONCURS CREATIU HI HAVIA UNA EXPOSICIÓ DE TEXTOS I TREBALLS ARTÍSTICS. ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE VAM VOTAR  EL QUE  ENS VA  AGRADAR. ELS   DRACS

SANT JORDI 2019

Hi ha qui diu que Neil Armstrong no va arribar pas a la Lluna fa 50 anys. Això sí, ningú discuteix que la nostra estimada Bruixa Fabreta sí que hi va arribar! I és per això que aquest any hem decidit celebrar un Sant Jordi ben llunàtic! *** VISITA BIBLIO LLUNA Tot just tornar de vacances vam descobrir que la biblioteca s'havia transformat en fabulosos escenaris espacials i lunars. Va ser d'allò més màgic poder visitar-la aquell mateix dia! Aquí en teniu un vídeo-resum: *** AVIS I ÀVIES CONTACONTES A mig matí vam poder gaudir dels contes que ens van...

ESCOLA SOSTENIBLE: MÉS INTERVENCIONS

Hola família Fabrenca!!! A continuació us volem mostrar un recull de fotografies de les últimes intervencions que hem fet: Elaboració de les papereres que mancaven en algunes aules de l'escola. Engeguem l'hort. Recollida, manteniment i reg de l'hort.   Tastet dels aliments recollits a l'hort.

EASTER EGG HUNT

El divendres 12 d´abril, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar l´”Easter Egg Hunt”, la cacera dels ous de Pasqua fent una gimcana ben divertida per l´escola!! Grans i petits vam compartir pistes, jocs i emocions, convertint- nos en conillets de Pasqua a la recerca dels ous de xocolata. We enjoyed a lot sharing games, laughings and chocolate together. Happy Easter !!     easter egg hunt mp4.1 from Escola Can Fabra on Vimeo.

TALLER DE ARQUITECTURA

VA VENIR LA MÍRIAM A CLASSE A FER-NOS UN TALLER D'ARQUITECTURA. VAM FER UNA CASA DE CARTRÓ. ELS DRACS.

QUE ESTEM FENT A CONSTRUCCIONS

ESTEM FENT A CONSTRUCCIONS REPTES DE CAMINS DE BALES. A.T. I B.G. https://youtu.be/XjMNtCoCXoY

Access web antiga Escola Can Fabra