1r

LA NADALA COMPARTIDA D´AQUEST ANY 2018 A CAN FABRA

Hola, famílies! Aquest curs, com ja és tradició a la nostra escola, un cop finalitzat el concert de Nadal del pròxim divendres 14 de desembre, tots plegats: mestres, infants i famílies compartirem una nadala ben especial! La volem compartir amb tots vosaltres, per tal que la pugueu anar assajant abans del dia del concert, i així, cantar- la tots i totes amb molta il·lusió i emoció compartida. https://www.dropbox.com/s/jy8u11c4xz1r1av/Can%C3%A7%C3%B3_equip%20mestres_Nadal%202018.pdf?dl=0

1st graders Christmas song: “FRAGGLE ROCK”

Hello, families! Here you can find our Christmas song: “Fraggle Rock”!! We are practising at class with Conchi and we enjoy a lot. Can we sing and practise it with us at home? Let´s enjoy together!

GEOMETRY SESSIONS FOR 1ST GRADERS DURING 1st TERM

During the last sessions of the Geometry Space pupils have learned the difference between straight and curved lines: with realia, searching lines in the class, and making there own lines, practising their own autonomy and creativity.   Also they have learned to drawing free compositions with the 2d shapes that we are learning during these months: circle, triangles, square, rectangle and diamond. Have a look, because they are so funny and creatives! Also during this first term the 1st graders have discovered how to build differents 2d shapes with a special...

Celebrem la Diada de la Música: “Exposició d´Instruments Creatius”

Celebrem la Diada de la Música:  "Exposició d´Instruments Creatius"
Avui comença la setmana en la qual celebrem la Diada de la Música, i aquest any ho fem amb una fantàstica exposició d´"Instruments Musicals Creatius" que els infants i les seves famílies han confegit amb material reciclat. Aquests instruments han estat creat amb molta il·lusió i tones de creativitat. Els instruments estaran exposats fins al pròxim divendres 23 de novembre a l´entrada de l´escola, us animem a participar-hi i a gaudir de les creacions de grans i petits. Visca la música!!

ARRIBA LA VAREMA A LA SALA DE PSICOMOTRICTAT

La sortida per conèixer el procés de "La Verema" ens va agradar tant, que ho hem volgut escenificar a la sala de Psicomotricitat. Mireu com hem gaudit! La Varema a la Sala de Psicomotricitat

Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

Colònies a Can Ribas: Cicle Inicial

Famílies, us fem arribar un petit tastet de fotografies de la nostra estada a Can Ribas. Recta final de les colònies: està fent un temps espectacular, que ens està permetent gaudir de l’ entorn i les activitats! Fins demà!

EDUCACIÓ INFANTIL DE COLÒNIES A CAN VILALTA!

HOLA FAMÍLIES! ENCARA QUE AMB UNA MICA DE RETARD, AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RESUM DE LES COLÒNIES QUE VAM FER EL 4-5 DE JUNY A CAN VILALTA. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ! ESPEREM QUE US AGRADI. MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL

ANIVERSARIS AGOST

JORDI LEA   ARNAU   MAX CASTRO     JUNE    ARLET

VISITEM 1R

LES PINYES I ELS PAGESOS I PAGESES JA HEM ACABAT P5. ESTEM MOLT EMOCIONATS PERQUÈ EL CURS VINENT COMENÇAREM 1R!! I TENIM TANTS INTERROGANTS... AIXÍ QUE ENS HEM PREPARAT UNES PREGUNTES I HEM ANAT A VISITAR LES CLASSES DE 1R. ENS HAN EXPLICAT QUE FAREM COSES NOVES, PERÒ TAMBÉ COSES QUE JA FEM... A MÉS, COMPARTIREM MOLTES ACTIVITATS AMB ELLS I ELLES, COM ELS TALLERS I LES COLÒNIES!!