2n

LA NADALA COMPARTIDA D´AQUEST ANY 2018 A CAN FABRA

Hola, famílies! Aquest curs, com ja és tradició a la nostra escola, un cop finalitzat el concert de Nadal del pròxim divendres 14 de desembre, tots plegats: mestres, infants i famílies compartirem una nadala ben especial! La volem compartir amb tots vosaltres, per tal que la pugueu anar assajant abans del dia del concert, i així, cantar- la tots i totes amb molta il·lusió i emoció compartida. https://www.dropbox.com/s/jy8u11c4xz1r1av/Can%C3%A7%C3%B3_equip%20mestres_Nadal%202018.pdf?dl=0

2nd graders Christmas song: “Happy”

Hello, families! Here you can find our Christmas song: “Happy”!! We are practising at class with Conchi and we enjoy a lot. Can we sing and practise it with us at home? Let´s enjoy together! Happy_Christmas Concert 2st graders_2018_def from Escola Can Fabra on Vimeo.

GEOMETRY SESSIONS FOR 2ND GRADERS_ 1ST TERM

During the first term 2nd graders have been remembering vocabulary and concepts about shapes: 2 DIMENSIONAL SHAPES. The first weeks we´ve remembered the 2d shapes: circle, square, rectangles, triangle and diamond, and also their main characteristics: sides and vertices. We have practised different oral structures to talk about shapes: – This is a circle/square/… – The circle has got 3 sides / The square has got 4 vertices…. In fact, they are becoming in little experts about this theme, you only need to enjoy with their progresses and creations with tangrams and rulers,...

Celebrem la Diada de la Música: “Exposició d´Instruments Creatius”

Celebrem la Diada de la Música:  "Exposició d´Instruments Creatius"
Avui comença la setmana en la qual celebrem la Diada de la Música, i aquest any ho fem amb una fantàstica exposició d´"Instruments Musicals Creatius" que els infants i les seves famílies han confegit amb material reciclat. Aquests instruments han estat creat amb molta il·lusió i tones de creativitat. Els instruments estaran exposats fins al pròxim divendres 23 de novembre a l´entrada de l´escola, us animem a participar-hi i a gaudir de les creacions de grans i petits. Visca la música!!

Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

SOM LA CLASSE DE LA MÀGIA!!!

SOM LA CLASSE  DE LA MÀGIA!!!
BON DIA FAMÍLIES!!! AQUESTS DIES ELS NENS I LES NENES DE 2nB HEM TRIAT EL NOM DE LA CLASSE: SOM LA CLASSE DE LA MÀGIA!!! TAMBÉ HEM ESTAT FENT TRUCS DE MÀGIA ALS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES. BONA CASTANYADA!!! EMMA, SIRA, MARÍA I NORA.

Colònies a Can Ribas: Cicle Inicial

Famílies, us fem arribar un petit tastet de fotografies de la nostra estada a Can Ribas. Recta final de les colònies: està fent un temps espectacular, que ens està permetent gaudir de l’ entorn i les activitats! Fins demà!

DO YOU WANT TO BE MY FRIEND?

Hola famílies!! Els infants de Cicle Inicial ja hem acabat els tallers. Aquí us deixem els vídeos de theatre wordshop que faltaven d'aquest trimestre. Esperem que us agradin molt!

English & Geometry Space: 1st graders

During this 3rd term we have been consolidating and learning vocabulary and simple structures about different topics: clothes, house and pets, principal prepositions of place, and remembering our daily routines about the days of the week, weather and numbers till 20.

DO YOU WANT TO BE MY FRIEND?

Hola famílies! Aquí estan els primers vídeos de theatre wordshop d'aquest trimestre. Esperem que els gaudiu tots junts!!