3r

LA NADALA COMPARTIDA D´AQUEST ANY 2018 A CAN FABRA

Hola, famílies! Aquest curs, com ja és tradició a la nostra escola, un cop finalitzat el concert de Nadal del pròxim divendres 14 de desembre, tots plegats: mestres, infants i famílies compartirem una nadala ben especial! La volem compartir amb tots vosaltres, per tal que la pugueu anar assajant abans del dia del concert, i així, cantar- la tots i totes amb molta il·lusió i emoció compartida. https://www.dropbox.com/s/jy8u11c4xz1r1av/Can%C3%A7%C3%B3_equip%20mestres_Nadal%202018.pdf?dl=0

Celebrem la Diada de la Música: “Exposició d´Instruments Creatius”

Celebrem la Diada de la Música:  "Exposició d´Instruments Creatius"
Avui comença la setmana en la qual celebrem la Diada de la Música, i aquest any ho fem amb una fantàstica exposició d´"Instruments Musicals Creatius" que els infants i les seves famílies han confegit amb material reciclat. Aquests instruments han estat creat amb molta il·lusió i tones de creativitat. Els instruments estaran exposats fins al pròxim divendres 23 de novembre a l´entrada de l´escola, us animem a participar-hi i a gaudir de les creacions de grans i petits. Visca la música!!

3r A ja tenim nom de la classe

Hola famílies us explicarem com es diu la classe. Esportistes, emocions, cactus, mandales, somnis, monstres marins, gossos, prehistòria i les mandonguilles. Aquestes son les propostes dels nens/es. Le proposta cactus la van pensar L’Alexandra i L’Abril, la prehistòria o van pensar L’Aitana i la Carlota, les mandales o van pensar la Ona la Marina i la Claudia, els gossos la Irene, les mandonguilles la Noa, els somnis i les emocions la Júlia la Teia la Èlia i la Nur i els esports l’ Arnau, els dos Rogers i l’ Àlex. Al final va sortir els esportistes!!! Esperem que os hagi...

Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

LES COLÒNIES DE CICLE MITJÀ

Hola famílies! A continuació podeu veure totes les fotos de les nostres fantàstiques i divertides colònies on hem pogut compartir experiències, gaudir de diferents activitats, admirar l'espectacular Monestir de Poblet, patrimoni de la humanitat, experimentar amb la natura... però sobretot el que també hem fet ha estat conèixer companys/es nous, aprendre a separar-nos de la família, potenciar l'autonomia i sobretot sobretot RIURE MOOOOLT! CLICA LA IMATGE

Colònies Cicle Mitjà

Hola famílies, segon dia superat. Anem a dormir molt contents però molt cansats. Esportistes, els Països, Tritons i Videojocs

Colònies de Cicle Mitjà

Hola famílies, avui primer dia de colònies ens ho hem passat pipa. Aquí us deixem un tastet de fotos, fins demà.

CICLE MITJÀ VISITEM LA COLÒNIA GÜELL

Benvolgudes famílies! Us donem la benvinguda al nou curs amb aquest recull de fotografies que vam fer la setmana passada visitant la espectacular Colònia Güell! Gaudiu! CLICA LA IMATGE

FEM DE REPORTES!!

En aquest tercer trimestre, a l'espai d'expressió oral hem fet una activitat amb croma i ens ho hem passat molt bé. Inventar una notícia, gravar-la i escollir un escenari és tot el que hem necessitat per fer la "màgia" de fer de reporters. Ho han fet genial!!!

DO YOU WANT TO BE MY FRIEND?

Hola famílies!! Els infants de Cicle Inicial ja hem acabat els tallers. Aquí us deixem els vídeos de theatre wordshop que faltaven d'aquest trimestre. Esperem que us agradin molt!

Access web antiga Escola Can Fabra