4t

ÚLTIM DIA DEL CURS 18-19 I TOCA GELAT!

JA ÉS UNA TRADICIÓ QUE A L'ESCOLA, L'ÚLTIM DIA, MENGEM UN GELAT. HA ACABAT EL CURS 18-19...US ESPEREM AL SETEMBRE!! BON ESTIU!! https://youtu.be/Z3W779PKIZk

Estiu: temps de lectura!

...Altra vegada amb la seva arribada, l'estiu ens diu que el curs ja s'ha acabat. De bat a bat obrim les finestres i ens diem "A reveure! Fins ben aviat!"... I ara què? Com passarem les acalorades i llargues tardes d'estiu? Doncs... per què no llegir? És per això que us hem preparat... tatxan tatxan... UNA VÍDEO-RECOMANACIÓ amb alguns dels llibres preferits d'en Marc per poder llegir aquest estiu!   A més a més, us recomanem donar un cop d'ull a les recomanacions de l'Associació de Mestres Rosa Sensat, sempre d'allò més encertades. I recordeu, tota aquesta colla de llibres els trobareu a les llibreries especialitzades i de proximitat del nostre barri i la nostra ciutat i també a les estupendes biblioteques públiques que tenim. *** I bé, no us atabalem més i us deixem... anar a llegir! Bon estiu!!

MAMMA MIA!

Hola famílies! Aquí teniu l'última actuació de MAMMA MIA! Gaudiu!

OBRES DE TEATRE A 4t!

Benvolgudes famílies! El passat 25 d'abril els alumnes de 4t van representar per als nens de p3 i p4 unes petites obres de teatre en anglès que havíem estat treballant des de l'àrea d'anglès durant el segon trimestre.Esperem que gaudiu tant mirant-les com nosaltres ho vam fer preparant-les i representant-les. Click the picture and enjoy https://www.thinglink.com/scene/1197208315956822019

MAMMA MIA!

Bon dia famílies, Aquí teniu dos vídeos més del Taller de Theatre Workshop. Ens ho hem passat molt bé i ha quedat xulíssim! Gaudiu!

TEMPS DE BIBLIOTECA!

Hola famílies, Som la J.C i el M.P. i avui us explicarem les activitats de la biblioteca. Una de les activitats ha estat crear i grups i fer un Bingo. En aquesta activitat només hi havia un grup guanyador. El Marc ens anava posant tràilers de curtmetratges, quadres, llibres sobre la temàtica de la lluna. Una altra activitat ha estat escoltar contes i llegendes. Ens van explicar una faula  i després vam fer un debat sobre què faríem nosaltres en una situació de perill, si  donaríem la nostra vida o salvaríem als nostres companys/es. I també volem explicar que va tornar el concurs de l’Agus i els Monstres. Vam fer un dibuix sobre un monstre que era carter de l’espai, per presentar-nos al concurs. L’escola i la persona guanyadora tindran un premi.

PETITS TALENTS CIENTÍFICS

Benvolgudes famílies! El passat 2 de maig va ser un gran dia. Els alumnes de 4t vam anar en molta il.lusió al Cosmocaixa a presentar els projectes d'aula que vam estar treballant durant el 1r i bona part del 2n trimestre, sobre els escarabats de la farina i el cicle de la matèria. Allí hi havia una trobada d'experiències on moltes escoles de Barcelona presentaven els seus projectes. Va ser un dia ple d'experiències, il.lusió i sobretot molts molts de nervis! Esperem que us agradi! David i Judit CLICA PER VEURE LES FOTOS   CLICA PER VEURE LA PRESENTACIÓ DELS TRITONS (4t A) CLICA PER VEURE LA PRESENTACIÓ DELS VIDEOJOCS (4t B)

SANT JORDI 2019

Vídeos d'un dia inoblidable
SANT JORDI 2019
Hi ha qui diu que Neil Armstrong no va arribar pas a la Lluna fa 50 anys. Això sí, ningú discuteix que la nostra estimada Bruixa Fabreta sí que hi va arribar! I és per això que aquest any hem decidit celebrar un Sant Jordi ben llunàtic! *** VISITA BIBLIO LLUNA Tot just tornar de vacances vam descobrir que la biblioteca s'havia transformat en fabulosos escenaris espacials i lunars. Va ser d'allò més màgic poder visitar-la aquell mateix dia! Aquí en teniu un vídeo-resum: *** AVIS I ÀVIES CONTACONTES A mig matí vam poder gaudir dels contes que ens van explicar els avis i les àvies de l'escola. Quins i quines artistes! Ens ho vam passar d'allò més bé! Aquí en teniu un vídeo-resum: *** SIGNATURA D'AUTOR I a la tarda, com cada any, el pati es va omplir de personatges ben coneguts que van signar-nos els llibres que ens havíem intercanviat. Una tarda preciosa! No us en perdeu el vídeo-resum: En definitiva, va ser un Sant...

ESCOLA SOSTENIBLE: MÉS INTERVENCIONS

Hola família Fabrenca!!! A continuació us volem mostrar un recull de fotografies de les últimes intervencions que hem fet: Elaboració de les papereres que mancaven en algunes aules de l'escola. Engeguem l'hort. Recollida, manteniment i reg de l'hort.   Tastet dels aliments recollits a l'hort.

EASTER EGG HUNT

El divendres 12 d´abril, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar l´”Easter Egg Hunt”, la cacera dels ous de Pasqua fent una gimcana ben divertida per l´escola!! Grans i petits vam compartir pistes, jocs i emocions, convertint- nos en conillets de Pasqua a la recerca dels ous de xocolata. We enjoyed a lot sharing games, laughings and chocolate together. Happy Easter !!     easter egg hunt mp4.1 from Escola Can Fabra on Vimeo.

Access web antiga Escola Can Fabra

Últims Articles