Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

SORTIDA AL MNAC 6è

Exposició Gala - Salvador Dalí
Dimarts 25 de setembre els tres 6ès, vam anar a visitar l'exposició "Gala - Salvador Dalí, una habitació al Púbol". La visita va ser dissenyada en forma d'un "joc de pistes" que els i les alumnes havien d'anar superant durant l'estona de l'exposició. fotosxweb from Escola Can Fabra on Vimeo.

ROLE PLAY WORKSHOP 6th grade 1st term

AT THE CINEMA
ROLE PLAY WORKSHOP   6th grade     1st term
6th graders are working on a "Cinema role play situation" at the role play workshop during this 1st term: Here are some photos about the process of creating a dialogue or rehearsing the sketch: And here there are the videos we recorded and students edited on the last session of the workshop: AT THE CINEMA Blai, Adriana, Mia and Sira from Escola Can Fabra on Vimeo. At the cinema_AlexM_NilT_RogerB_ Adrià G from Escola Can Fabra on Vimeo. At the cinema AbrilG_PolG_ClàudiaG_Candela from Escola Can Fabra on Vimeo. At the cinema (Joel Arias, Adrià Ballesteros and Vània Cervera from Escola Can Fabra on Vimeo.

VISITA INESPERADA A 6èA

VISITA INESPERADA  A 6èA
El 15 d'Octubre ens van visitar unes nenes d'Uganda (Àfrica) a la nostra classe. Aquestes nenes van participar en el concert Esperanzah! juntament amb Txarango. Es van presentar i ens van regalar una bonica cançó. Durant aquesta setmana, la Kate, la Veronica i la Stela estan vivint a casa del Biel.     Biel Targarona

L’EXCURSIÓ AL MNAC

EXPOSICIÓ GALA-DALÍ
L'EXCURSIÓ AL MNAC
Els nens/es de 6è de l'escola Can fabra van anar d'excursio  al museu MNAC Ens van dividir per grups i quan ja estàvem  dintre del museu, ens van donar un full de preguntes sobre l'exposició. Tots els grups estaven fent totes les seves proves en silenci i respectant les normes del  museu. Vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé.   JOEY ALONSO I ADRIANA VIVES

Les Noves Mestres De 6è

Aquest any a 6è han vingut tres mestres noves , La Susi que ens farà música als tres sisès durant l'any,la Laura , què és tutora de 6èB, durant l'any ens farà els Espais de Castellà i Medidas i el taller d'Experimentació. I per últim, l'Elisenda, que de moment està de substituta de la Laia, que vindrà cap al Novembre, fa l'espai de Matemàtiques i taller de Plàstica. I aquestes són les professores noves. Mariona Pérez i Noa Giménez.

GUÀRDIA URBANA

Avui, dimecres 23 de maig del 2018 ha vingut la Guardia urbana, l’ Hèctor i la Brigida, a explicar-nos  les normes de seguretat per anar en bicicleta: què representen les senyals, per on circular, les proteccions de la bicicleta , les senyals per girar a la  dreta o a l’esquerra, com interpretar els semàfors, parts de la bicicleta, etc... Hi ha sis tipus de senyals: de precaució, obligatòries, prohibició,informació, stop i cediu el pas.  La Brigida ens ha dit que hi havia dos acudits per l'stop: Para O Tortazo Seguro També el de: Siempre Tiene Obligación Parar Ens han explicat les normes de circulació. Les bicis, sempre han de circular pel carril bici,  i si no hi ha carril bici, han de passar per la calçada, el més a prop de la vorera possible. Les proteccions son mooooolt importants per circular amb la bici. Ens han dit que per anar sense casc hem de tenir 16 anys. Ens han ensenyat quines senyals hem de fer per poder girar...

Sant Jordi ’18 – Signatura d’autors/es!

Aquest dilluns, dia de Sant Jordi, vam tenir el gran honor de rebre —al pati de la nostra escola!— un bon grapat de personatges que, per un dia, van deixar els seus contes i van venir a signar els llibres que vam intercanviar-nos. Moltes gràcies a totes les persones que ho vau fer possible! Tot plegat va ser una gran festa! A més a més, els nens i les nenes de 2n de l'escola van rebre el conte El petit vailet de Vimbàlia escrit pel Marc, el nostre bibliotecari escolar particular, i editat per la Fundació Cet10. I és que van ser les classes dels Emojis i dels Dibuixos animats les encarregades d'il·lustrar aquest conte! Aprofitant que era un dia tan especial, en Marc va estar signant-los els contes. Voleu reviure aquell moment tan i tan màgic? No us perdeu aquest vídeo! https://youtu.be/ByIfZeVaeZc *** Acabeu de gaudir d'aquesta setmana tan especial!

Les presentacions de la Prehistoria a 5èB

El nostre projecte
Les presentacions de la Prehistoria a 5èB
Ahir, a la classe de 5è B, vam acabar de fer les exposicions del projecte de la Prehistòria, van exposar els diferents grups: el paleolític, mesolític, neolític, l’Edat de bronze i la de ferro. Per acompanyar les presentacions, hem fet maquetes i pòsters amb cartolines. Després vam fer una prova que es diu “Kahoot!” i consisteix en respondre preguntes les quals hem fet nosaltres en grups i la Sònia, la nostre professora (el joc esta en angles). Les posicions finals van ser així: #1 PALEOLITÍC #2 EDAT DE FERRO #3 MESOLITÍC #4 NEOLITÍC #5 EDAT DE BRONZE (es va apagar el seu ordinador).

EASTER EGG HUNT_2018

El divendres 23 de març, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar l´"Easter Egg Hunt", la cacera dels ous de Pasqua fent una gimcana ben divertida per l´escola!! Grans i petits vam compartir pistes, jocs i emocions, convertint- nos en conillets de Pasqua a la recerca dels ous de xocolata. We enjoyed a lot sharing games, laughings and chocolate together. Happy Easter !! Easter Egg Hunt_Can Fabra_2018 from Escola Can Fabra on Vimeo.

Access web antiga Escola Can Fabra

Últims Articles