LA NADALA COMPARTIDA D´AQUEST ANY 2018 A CAN FABRA

UN NADAL DE PEL·LÍCULA
Hola, famílies! Aquest curs, com ja és tradició a la nostra escola, un cop finalitzat el concert de Nadal del pròxim divendres 14 de desembre, tots plegats: mestres, infants i famílies compartirem una nadala ben especial! La volem compartir amb tots vosaltres, per tal que la pugueu anar assajant abans del dia del concert, i així, cantar- la tots i totes amb molta il·lusió i emoció compartida. https://www.dropbox.com/s/jy8u11c4xz1r1av/Can%C3%A7%C3%B3_equip%20mestres_Nadal%202018.pdf?dl=0

5è i 6è VISITEM LA CÚPULA DEL “MIRA DIGITAL ARTS FESTIVAL”

Divendres 9 de novembre, el cicle superior de Can Fabra vam tenir la sort d'assistir a tres projeccions dins de la cúpula del Festival d'art digital "Mira". La cúpula estava situada al recinte de Fabra i Coats, al costat de l'escola. Mira_novembre from Escola Can Fabra on Vimeo.

ELS ALUMNES DE 1r D’ESO DE L’INSTITUT ENS PRESENTEN ELS SEUS PROJECTES DE TREBALL

Dilluns 5 de novembre els tres sisès vam anar a l'institut Martí Pous. Els alumnes de 1r d'ESO ens van presentar els seus projectes de treball sobre el nou edifici, en Martí Pous, la fàbrica Fabra i Coats i el barri de Sant Andreu. Vam tenir la sort de rebre informació molt interessant. Institut from Escola Can Fabra on Vimeo.

Dinàmica de grup a 6èC

A la classe del cinema hem fet una dinàmica de grup molt divertida per fer grups de treball: -ens van posar unes etiquetes a l'esquena amb símbols diferents, un símbol per a cada grup. -sense parlar, havíem de buscar els que tinguéssim el mateix símbol, per formar el nostre nou grup de treball. Aquí teniu un video de l'activitat: Dinàmica de grup from Escola Can Fabra on Vimeo.

PRIMER FESTIVAL DE CINEMA

Cinemes Verdi Park
Els tres grups de 6è vam participar en un "Festival de Cinema" el passat divendres 16 de novembre. Vam anar als Cinemes Verdi Park a Gràcia per visionar tres tandes de curtmetratges. A la primera part vam veure tres curts d'animació, a la segona part, anomenada "Una finestra la món", vam veure dos documentals sobre dos camps de refugiats i a la tercera part un clàssic del cinema mut: "L'espantaocells" d'en Buster Keaton. Ens va encantar l'experiència de fer de "crítics i crítiques de cinema". 1rFestival_6è from Escola Can Fabra on Vimeo.

ESCOLES AL DAU

"Festival Dau Barcelona 2018"
Dilluns 19 de novembre els grups de 5è i 6è vam anar al recinte de Fabra i Coats per participar en el festival de jocs "Festival Dau Barcelona" d'enguany. Vam fer una rotació per 3 tipus d'activitats: jocs de taula, jocs tradicionals i joc de pistes. Us deixem unes quantes fotos dels "nostres moments de joc": dau from Escola Can Fabra on Vimeo.

Escoles al dau.

Dilluns dia 19 de novembre els nens i nenes de  Can Fabra  dels cursos de 6è i 5è vam anar al DAU , una fira de jocs  de taula que pots  jugar a tots als jocs gratuïtament. També vam poder gaudir d'un joc de pistes que tractava de descobrir un lladre que havia robat quadres, un altre apartat era que hi havia  jocs tradicionals com baldufes, bitlles i el diàbolo etc... I també vam jugar a jocs de taula d'avui en dia com "El llop",  "Codi secret", "L'illa prohibida" i "El Dixit", etc... ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!!!! Aquí us deixem  algunes fotos:   ÀLEX i NÉVENA

HALLOWEEN KAHOOTS

6th graders
6th graders prepared and played Kahoots about Halloween. First they read information texts about Halloween, then they write 5 questions in groups, they made the Kahoots and finally they played the different quizes. Kahoot_Video from Escola Can Fabra on Vimeo.

MOMENT MÀGIC A LA BIBLIOTECA

BIBLIOTECA 6èC
MOMENT MÀGIC A LA BIBLIOTECA
Durant la sessió de Biblioteca, després d'haver fet el préstec, hem dedicat una estona a llegir el nostre llibre; s'ha aconseguit crear un clima de lectura màgic, el temps s'ha aturat perquè poguéssim gaudir dels llibres que llegíem; ha estat un moment per recordar!

Tertúlia literària

"Llámame Paula"
Tertúlia literària
A classe hem encetat una tertúlia literària sobre el llibre que estem llegint aquest trimestre, "Llámame Paula", hem parlat de moltes coses: de com és la Paula, de la seva valentia en prendre una decisió tan important, de les respostes que li donen els altres personatges del llibre en sentir la seva decisió, etc. Cadascú ha dit la seva i hem aconseguit conversar tranquil.lament sobre un llibre que ens té absortes i absorts.

Access web antiga Escola Can Fabra