EASTER EGG HUNT

El divendres 12 d´abril, com ja és tradició a la nostra escola, vam celebrar l´”Easter Egg Hunt”, la cacera dels ous de Pasqua fent una gimcana ben divertida per l´escola!! Grans i petits vam compartir pistes, jocs i emocions, convertint- nos en conillets de Pasqua a la recerca dels ous de xocolata. We enjoyed a lot sharing games, laughings and chocolate together. Happy Easter !!     easter egg hunt mp4.1 from Escola Can Fabra on Vimeo.

ESCOLA SOSTENIBLE: INTERVENCIONS

Hola família Fabrenca!!! Des de la comissió d'escola més sostenible us volem donar la benvinguda i explicar-vos una mica les intervencions que hem realitzat des d'inici de curs. Cada classe té dos representants i ens reunim per determinar aspectes relacionats amb escola més sostenible. La primera reunió va ser de presentació dels nens i nenes que formaven part d'aquesta comissió i dels mestres responsables. Es va explicar en què consistia la comissió, el funcionament de la llibreta on s'anoten tots els acords del dia i expectatives envers la nostra escola per fer-la més sostenible. Se'ls va proporcionar a cada grup una graella on havien de fer un petit buidatge dels elements que faltaven a les aules (paperera de paper, plàstic, reciclatge orgànic, gerres, garrafes d'aigua, embut...) i van acabar la sessió amb un petit pica pica. A la segona reunió van portar el recull omplert i, entre tots i totes, van fer un buidatge per saber què faltava a cada classe. De la...

PHOTOGRAPHY WORKSHOP Taller de Fotografia

During the second term 6th graders have attended a workshop about photography. Two artists were presented: -SEBASTIAO SALGADO, to work on portrait and body -PHILIPPA STANTON, to work on composition Below you can wactch a video about the process: Durant el segon trimestre les i els alumnes de 6è han participat en un taller de fotografia. S'ha treballat al voltant de 2 artistes: -SEBASTIAO SALGADO, per treballar el retrat i el cos -PHILIPPA STANTON, per treballar la composició. En el següent video es mostra el procés seguit en el taller: photography workshop def from Escola Can Fabra on Vimeo.

Taller de Còmic a 6è

Els divendres 22 i 29 de març, les i els alumnes de 6è vam assistir a dos tallers de còmic a càrrec del Sandro de l'editorial Spaceman project i del Pedro Rodríguez, il.lustrador i col.laborador de la mateixa editorial. A la primera sessió, el Sandro ens va donar molta informació sobre el món del cómic i a la segona part vam rebre una sessió pràctica de dibuix a càrrec del Pedro. Taller còmic from Escola Can Fabra on Vimeo.

Concert Corrandescola de 6è

Espai Tradicionàrius (Gràcia)
Dimarts 26 de març va arribar el gran dia, per fi, després d'haver treballat les corrandes a l'escola durant mesos i mesos, vam assistir i participar en el Concert Corrandescola. Aquest Concert es va fer a l'Espai Tradicionàrius del barri de Gràcia. Ens ho vam passar de fàbula!!!!! Aquí teniu el video amb el recull de les nostres intervencions: Corranda escola from Escola Can Fabra on Vimeo.

Xerrada Juan

El dia 21 de gener de 2019, va venir el Juan, el pare de l'Álex Fernández, a fer-nos una xerrada sobre la seva ONG i sobre les operacions que van fer a un hospital de Tanzània. V.P N.P

Sortida de Voleyball

Dimarts 19 de març, les noies i els nois de 6è vam anar al Pavelló de la Mar Bella a participar en una competició escolar de voleyball. Va ser una gran experiència on, com sempre, l'important era "participar" i passar-ho bé, cosa que vam aconseguir de totes totes! Voleyball from Escola Can Fabra on Vimeo.

Visitem l’Institut Martí Pous

Dilluns 18 de març vam anar a visitar el nou edifici de l'Institut Martí Pous. Visita Martí Pous from Escola Can Fabra on Vimeo.

Les i els alumnes de 6è visitem l’Institut Dr. Puigvert

El passat dimecres 6 de març els tres sisès vam anar a visitar l'Institut Dr. Puigvert, l'alumnat de 1r d'ESO (alguns d'ells ex-alumnes de la nostra escola) ens van preparar una visita molt interessant i ens van donar molta informació sobre l'institut. Visita Puigvert from Escola Can Fabra on Vimeo.

DIJOUS GRAS A CAN FABRA: 28 DE FEBRER DEL 2019

PER DIJOUS GRAS ALS NENS I NENES DE CAN FABRA AL MERCAT DE SANT ANDREU ELS TROBARÀS... COM CADA ANY, QUAN ARRIBIS EL DIJOUS LLARDER ELS NENS I LES NENES DE L´ESCOLA CAN FABRA VAN A VISITAR EL MERCAT DE SANT ANDREU, I APROFITEN PER COMPRAR ALIMENTS TÍPICS D´AQUESTA CELEBRACIÓ: BOTIFARRA D´OU, PA TORRAT, COCA DE LLARDONS... QUE DESPRÉS GAUDIM TOTS PLEGATS QUAN TORNEM A L´ESCOLA!!! FELIÇ DIJOUS GRAS!!!

Access web antiga Escola Can Fabra

Últims Articles