ANIVERSARIS SETEMBRE

DURANT EL MES DE SETEMBRE A P5A HEM CELEBRAT L'ANIVERSARI DEL NIL MALO I DEL MATEO, I A P5B EL DE L'OTTO. MOLTES FELICITATS!

ANIVERSARIS OCTUBRE

AL MES D'OCTUBRE L'EMMA I LA UMA DE P5A HAN FET 5 ANYS! I DE P5B TAMBÉ EL BIEL! MOLTES FELICITATS!

Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

LA VEREMA A CAN MONTCAU.

El 20 DE SETEMBRE VA SER UN DIA MOLT ESPECIAL: LA VEREMA ENS ESPERAVA A CAN MONTCAU. EN ARRIBAR CAL ESMORZAR DONCS CAL TENIR FORCES PEL QUE HEM DE REALITZAR. COMENCEM EL DIA AMB UN PASSEIG PER LA VINYA. EL RAÏM A PUNT ESTÀ PER PODER-LO TREPITJAR. EL MOST SORTIRÀ SI LA PREMSA AMB FORÇA FEM GIRAR. DINS DEL CELLER APRENEM QUE... FINS A SANT MARTÍ NO TAPIS EL VI. EL RAÏM VERD I MORAT HEM DEGUSTAT. PER ACABAR ANEM A DINAR I LA MARE NATURA ENS CONVIDA A VIURE AVENTURES.

EDUCACIÓ INFANTIL DE COLÒNIES A CAN VILALTA!

HOLA FAMÍLIES! ENCARA QUE AMB UNA MICA DE RETARD, AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RESUM DE LES COLÒNIES QUE VAM FER EL 4-5 DE JUNY A CAN VILALTA. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ! ESPEREM QUE US AGRADI. MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL

FESTA DE LES GORRES P3 i P4

Aniversaris d’estiu P4

Aniversaris d'estiu P4