LA NADALA COMPARTIDA D´AQUEST ANY 2018 A CAN FABRA

UN NADAL DE PEL·LÍCULA
Hola, famílies! Aquest curs, com ja és tradició a la nostra escola, un cop finalitzat el concert de Nadal del pròxim divendres 14 de desembre, tots plegats: mestres, infants i famílies compartirem una nadala ben especial! La volem compartir amb tots vosaltres, per tal que la pugueu anar assajant abans del dia del concert, i així, cantar- la tots i totes amb molta il·lusió i emoció compartida. https://www.dropbox.com/s/jy8u11c4xz1r1av/Can%C3%A7%C3%B3_equip%20mestres_Nadal%202018.pdf?dl=0

P5_Song for the Christmas Concert_2018: “The Smurfs”

Hello, families! Here you can find our Christmas song: “The Smurfs”!! We are practising at class with Conchi and we enjoy a lot. Can we sing and practise it with us at home? Let´s enjoy together! Smurfs_Christmas Concert P5_2018_def from Escola Can Fabra on Vimeo.

MORNING ROUTINES IN ENGLISH AT P5

P5 pupils do the morning routines every Tuesday (Plantes carnívores) and Thursday (Girasols): -The “Maquinista” checks the list with the following sentence: “Good morning, Roger” and each pupil answers “Good morning” to the maquinista. -The “Maquinista” counts up the number of pupils with the help of our puppet, Monkey. -We sing the “Good morning” song altogether. -The “Maquinista” watches how is the weather, we sing the weather song and he/she marks on a poster the present type of weather. -We remember the colours, numbers, shapes and some vocabulary that we are been learning during the english sessions. We enjoy a lot during the morning routines!! To be continued…

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

ELS GRUPS DE LES PLANTES CARNÍVORES I DELS GIRA-SOLS VISITEM LA FUNDACIÓ MIRÓ. ARRIBEM BEN AVIAT I L'ÀNGEL I L'EDUARD HEM TROBAT. PER TREBALLAR MILLOR ENS HEM DE SEPARAR: UNS A VEURE L'OBRA DE MIRÓ I ELS ALTRES A PINTAR. AMB COLORANTS AIGUA I UN POLVORITZADOR POSEM EN PRÀCTICA LA TÈCNICA D'IMPRESSIÓ. DESPRÉS A LA TAULA HO HEM ACABAT AMB ELS ELEMENTS DE LA NATURA QUE HEM TRIAT. TOTS PINTATS I SOBREPOSATS I AMB EL CORRÓ BEN AIXAFATS. FEM UNA PARADA A MIG MATÍ ESMORZEM I JUGUEM PEL JARDÍ. ARA INICIEM LA SEGONA PART, TOT CANVIANT D'ACTIVITAT. EL MUSEU HEM TROBAT MOLT INTERESSANT ESTELS, COLORS I ESCULTURES IMPACTANTS ENS HAN ACOSTAT AL MÓN MIRONIÀ.

Celebrem la Diada de la Música: “Exposició d´Instruments Creatius”

Celebrem la Diada de la Música:  "Exposició d´Instruments Creatius"
Avui comença la setmana en la qual celebrem la Diada de la Música, i aquest any ho fem amb una fantàstica exposició d´"Instruments Musicals Creatius" que els infants i les seves famílies han confegit amb material reciclat. Aquests instruments han estat creat amb molta il·lusió i tones de creativitat. Els instruments estaran exposats fins al pròxim divendres 23 de novembre a l´entrada de l´escola, us animem a participar-hi i a gaudir de les creacions de grans i petits. Visca la música!!

ANIVERSARIS SETEMBRE

DURANT EL MES DE SETEMBRE A P5A HEM CELEBRAT L'ANIVERSARI DEL NIL MALO I DEL MATEO, I A P5B EL DE L'OTTO. MOLTES FELICITATS!

ANIVERSARIS OCTUBRE

AL MES D'OCTUBRE L'EMMA I LA UMA DE P5A HAN FET 5 ANYS! I DE P5B TAMBÉ EL BIEL! MOLTES FELICITATS!

Celebrem la Castanyada a l´escola!

Com cada any, quan ve el temps de collir castanyes la Castanyera s´apropa a l´escola Can Fabra. Plegats hem cantat, dansat i menjat unes castanyes ben torrades i calentetes; quin goig compartir aquesta estoneta tots juntets. Moltes gràcies, Castanyera i fins l´any vinent!!

LA VEREMA A CAN MONTCAU.

El 20 DE SETEMBRE VA SER UN DIA MOLT ESPECIAL: LA VEREMA ENS ESPERAVA A CAN MONTCAU. EN ARRIBAR CAL ESMORZAR DONCS CAL TENIR FORCES PEL QUE HEM DE REALITZAR. COMENCEM EL DIA AMB UN PASSEIG PER LA VINYA. EL RAÏM A PUNT ESTÀ PER PODER-LO TREPITJAR. EL MOST SORTIRÀ SI LA PREMSA AMB FORÇA FEM GIRAR. DINS DEL CELLER APRENEM QUE... FINS A SANT MARTÍ NO TAPIS EL VI. EL RAÏM VERD I MORAT HEM DEGUSTAT. PER ACABAR ANEM A DINAR I LA MARE NATURA ENS CONVIDA A VIURE AVENTURES.

EDUCACIÓ INFANTIL DE COLÒNIES A CAN VILALTA!

HOLA FAMÍLIES! ENCARA QUE AMB UNA MICA DE RETARD, AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RESUM DE LES COLÒNIES QUE VAM FER EL 4-5 DE JUNY A CAN VILALTA. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ! ESPEREM QUE US AGRADI. MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL