ESCOLA SOSTENIBLE: INTERVENCIONS

Hola família Fabrenca!!!
Des de la comissió d’escola més sostenible us volem donar la benvinguda i explicar-vos una mica les intervencions que hem realitzat des d’inici de curs.
Cada classe té dos representants i ens reunim per determinar aspectes relacionats amb escola més sostenible.
La primera reunió va ser de presentació dels nens i nenes que formaven part d’aquesta comissió i dels mestres responsables. Es va explicar en què consistia la comissió, el funcionament de la llibreta on s’anoten tots els acords del dia i expectatives envers la nostra escola per fer-la més sostenible. Se’ls va proporcionar a cada grup una graella on havien de fer un petit buidatge dels elements que faltaven a les aules (paperera de paper, plàstic, reciclatge orgànic, gerres, garrafes d’aigua, embut…) i van acabar la sessió amb un petit pica pica.

A la segona reunió van portar el recull omplert i, entre tots i totes, van fer un buidatge per saber què faltava a cada classe.
De la mateixa manera es va parlar de l’hort i els alumnes de 6è van fer una proposta de dates per tal d’establir un horari de reg de l’hort i del manteniment de les zones verdes de l’escola.
Cada setmana, doncs, hi ha una classe encarregada de realitzar aquestes tasques.

Esperem que us agradi!! en breu rebreu més notícies.