Enjoying with the theatre in english at school: “The Sea” & “The Forest”

Avui ens ha visitat la companyia de teatre en anglès IPA PRODUCTIONS, portant a terme dues representacions teatrals en anglès pels nostres alumnes d´Ed.Infantil (P3, P4 i P5).
Tots plegats hem gaudit moltíssim amb les dues obres de teatre ,ambientades en els projectes dels nostres alumnes més grans del segon cicle d´Ed. Infantil, anomenades: “The Sea” i “The Forest”.

The Sea_Theatre in english_EI_Escola Can Fabra from Escola Can Fabra on Vimeo.

The Forest_Theatre in english_EI_Escola Can Fabra from Escola Can Fabra on Vimeo.

Els infants han cantat, ballat i practicat tot un seguit de vocabulari, ritmes i melodies que també treballem durant les sessions d´english que realitzem a l´escola; però sobretot s´han mostrat participatius, emocionats i il·lusionats amb tot el ventall de personatges, attrezzo i materials que han posat al seu abast.

We´ve enjoyed a lot! See you soon