“EL CAMÍ A L’ESCOLA” EL NOSTRE PROJECTE A 3r

Com bé sabeu, els projectes es treballen des d’una manera transversal a partir de tots els àmbits i dimensions curriculars.

El projecte d’aula “Camí a l’escola” va començar a partir de la visualització d’un vídeo on quatre nens de diferents parts del món explicaven el dur camí que havien de fer cada dia per anar a l’escola.

A partir d’aquí vam establir una analogia sobre el camí a l’escola d’aquests personatges i el dels alumnes de 3r.

Hem estat analitzant el camí de cadascú, en longitud i temps, establint hipòtesis, comparacions, deduccions…escrivint i escrivint textos d’anàlisi personal sobre la vida dels personatges i la nostra mateixa.

Els alumnes han creat ells/elles mateixos problemes matemàtics per als seus companys i ha estat molt divertit.

Paral.lelament vam iniciar el treball geogràfic (de gran a petit) estudiant el mapa del món amb els seus continents, el mapa d’Espanya amb les seves comunitats autònomes i tot seguit, el mapa de Catalunya amb les seves comarques.

A partir de grups heterogenis de tres-quatre persones els alumnes han triat una comarca a estudiar, s’han preparat un seguit d’informació pactada-consensuada per tal de realitzar una conferència-performance davant de tots els seus companys de 3r.

Cada grup s’havia d’imaginar que era una agència de turisme de la comarca triada i per tant, van tenir que engrescar, pubilicitar, presentar, motivar i vendre al seu públic la comarca per tal que fos visitada. Va ser una gran experiència!

GAUDIU DEL RESULTAT FINAL AMB ELS VOSTRES FILLS/ES!

David-Judit

Judit-David

RELACIÓ D’AGÈNCIES DE TURISME DE CATALUNYA

CLICA LA IMATGE PER VEURE LES AGÈNCIES DE VIATGES EN ACCIÓ!

2 thoughts on ““EL CAMÍ A L’ESCOLA” EL NOSTRE PROJECTE A 3r