Sortida a la llibreria Pebre Negre dels alumnes de 4t!!

Els alumnes de 4t van tenir la sort de poder gaudir d’un matí a la llibreria Pebre Negre, que es troba al Clot. On van veure llibres exclusivament de literatura infantil i a l’escriptor del llibre de lectura que tot just ara començarem a llegir. Aquest escriptor es diu Oriol Canosa i la seva obra és l’illa de la Paidonèsia que ha rebut el premi Josep Folch i Torres 2016. Ha estat una visita molt interessant on l’autor i propietari de la llibreria ens va explicar com va començar a escriure, de quina manera, la quantitat de llibres que estan escrivint en l’actualitat i, sobretot, ens va transmetre que qualsevol idea és bona per escriure. S’ha de perdre la por i gaudir de cada moment de la vida. Qualsevol vivència, anècdota… pot servir per començar un llibre. Van sortir amb la il·lusió d’escriure i ser com l’Oriol Canosa. També vam aprofitar per comprar els llibres i l’autor ens els va signar. El alumnes del Cinema i Virus estan amb moltes ganes de començar a llegir el llibre. Ben segur serà una aventura increïble.

Les tutores de 4t