DESFILADA DE CARNESTOLTES AL RESTAURANT DE CAN FABRA

AQUEST MATÍ EL REI DELS POCA-SOLTES, EN CARNESTOLTES, ENS HA CONVIDAT A DESFILAR DINS DEL FANTÀSTIC RESTAURANT "CAN FABRA" PER CELEBRAR L´ARRIBADA DEL CARNAVAL. DESPRÉS D´UNA SETMANA PLENA DE CONSIGNES, MÚSICA I ANIMACIÓ, TOTS PLEGATS ENS HEM REUNIT PER COMPARTIR AMB RITME I MOLTA IL·LUSIÓ LA MILLOR DE LES DESFILADES, ON GRANS I PETITS HAN GAUDIT D´ALLÒ MÉS: VISCA EN CARNESTOLTES, VISCA EL CARNAVAL! MIREU I GAUDIU! Desfilada_Carnestoltes_Can Fabra_2018

5a Consigna del carnestoltes (Educació infantil)

I ben disfressats hem arribat, tal com el Carnestoltes ens havia demanat!!!

4a Consiga del carnestoltes

AVUI LA CARA PINTADA, EL CARNESTOLTES DEMANAVA!!!

3a CONSIGNA DEL CARNESTOLTES (EDUCACIÓ INFANTIL)

AVUI UN COMPLEMENT ENS HA FET PORTAR, EL CARNESTOLTES ENTREMALIAT!!

2a CONSIGNA DEL CARNESTOLTES (EDUCACIÓ INFANTIL)

EL CAP DECORAT TOTS HEM PORTAT, TAL COM EL CARNESTOLTES ENS HA DEMANAT!!

1a Consigna del carnestoltes (educació infantil)

Tal com el rei carnestoltes ens va manar, avui en pijama havíem d'anar!!!

CELEBREM LA DIADA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA_ 30 GENER 2018

El dimarts 30 de gener se celebra la Diada Internacional de la Pau i la No-Violència arreu del món, i com cada any, a l´Escola Can Fabra també compartim el missatge d´aquest dia tan simbòlic. Aquest curs hem volgut dotar de més significat encara a aquesta diada, compartint plegats allò que cadascú sent i percep quan se sent en pau amb un mateix i amb els altres, ja que la pau, com qualsevol dels valors universals, comença dins d´un mateix. Així doncs, cada grup-classe va confegir missatges relatius a allò que ens fa sentir en pau amb cintes de colors, que finalment van...

ANIVERSARIS DE GENER

ANIVERSARIS DESEMBRE

ELS REIS HAN ARRIBAT A CAN FABRA

Avui quan hem arribat a l'escola ens hem trobat que els reis havien passat. Els regals de les nenes i els nens d'educació infantil eren a la sala de psicomotricitat. Mireu quin munt de regals ens han deixat per compartir amb els nostres companys i companyes. Moltes gràcies estimats REIS MAGS D'ORIENT!!!