FESTA DE LES GORRES P3 i P4

Aniversaris P4 JUNY

Aniversaris P4 maig

Colònies d´Infantil a Can Vilalta

Hola, famílies! Els nens i les nenes de P3, P4 i P5 ja fa una estona que han arribat a la Casa de Colònies de Can Vilalta, i estan començant a gaudir de les activitats. Us seguirem informant...

La classe dels Taurons hem visitat la Ludoteca de la Casa Bloc!!!

Aniversaris Abril P4

Sant Jordi ’18 – Signatura d’autors/es!

Aquest dilluns, dia de Sant Jordi, vam tenir el gran honor de rebre —al pati de la nostra escola!— un bon grapat de personatges que, per un dia, van deixar els seus contes i van venir a signar els llibres que vam intercanviar-nos. Moltes gràcies a totes les persones que ho vau fer possible! Tot plegat va ser una gran festa! A més a més, els nens i les nenes de 2n de l'escola van rebre el conte El petit vailet de Vimbàlia escrit pel Marc, el nostre bibliotecari escolar particular, i editat per la Fundació Cet10. I és que van ser les classes dels Emojis i dels Dibuixos animats les encarregades d'il·lustrar aquest conte! Aprofitant que era un dia tan especial, en Marc va estar signant-los els contes. Voleu reviure aquell moment tan i tan màgic? No us perdeu aquest vídeo! https://youtu.be/ByIfZeVaeZc *** Acabeu de gaudir d'aquesta setmana tan especial!

Un Sant Jordi amb caputxa vermella

Què li ha passat a la biblioteca de la nostra escola?! Sembla que, un any més, la màgia d'una rondalla ha tornat a embolcallar-la. La Bruixa Fabreta, amb la inestimable ajuda d'unes quantes famílies fantàstiques d'aquesta escola, ha omplert aquest espai d'imaginació. Aquest any ha tocat "el conte dels contes": La Caputxeta Vermella! Ahir, diada de Sant Jordi, tots els nens i nenes d'educació infantil de l'escola van passar per aquest màgic espai i van poder gaudir d'aquest conte tant i tant conegut, però que sempre amaga sorpreses. Finalment, com a record, es van poder endur una xapa que van fer amb en Marc. Però això no és tot, aquesta setmana encara hi passaran tots els nens i nenes de primària i gaudiran de diferents versions de la Caputxeta Vermella. Volem donar les gràcies especialment a Mónica per cedir-nos les il·lustracions per fer les xapes dels personatges del conte. *** Que gaudiu d'aquesta setmana! I sobretot... no parleu amb desconeguts... ......

Aniversaris P4 Març

Últims Articles