LA VEREMA A CAN MONTCAU.

El 20 DE SETEMBRE VA SER UN DIA MOLT ESPECIAL: LA VEREMA ENS ESPERAVA A CAN MONTCAU. EN ARRIBAR CAL ESMORZAR DONCS CAL TENIR FORCES PEL QUE HEM DE REALITZAR. COMENCEM EL DIA AMB UN PASSEIG PER LA VINYA. EL RAÏM A PUNT ESTÀ PER PODER-LO TREPITJAR. EL MOST SORTIRÀ SI LA PREMSA AMB FORÇA FEM GIRAR. DINS DEL CELLER APRENEM QUE... FINS A SANT MARTÍ NO TAPIS EL VI. EL RAÏM VERD I MORAT HEM DEGUSTAT. PER ACABAR ANEM A DINAR I LA MARE NATURA ENS CONVIDA A VIURE AVENTURES.

EDUCACIÓ INFANTIL DE COLÒNIES A CAN VILALTA!

HOLA FAMÍLIES! ENCARA QUE AMB UNA MICA DE RETARD, AQUÍ US DEIXEM UN PETIT RESUM DE LES COLÒNIES QUE VAM FER EL 4-5 DE JUNY A CAN VILALTA. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ! ESPEREM QUE US AGRADI. MESTRES D'EDUCACIÓ INFANTIL

FESTA DE LES GORRES P3 i P4

Aniversaris d’estiu P4

Aniversaris d'estiu P4

Aniversaris P4 JUNY

Aniversaris P4 maig

Colònies d´Infantil a Can Vilalta

Hola, famílies! Els nens i les nenes de P3, P4 i P5 ja fa una estona que han arribat a la Casa de Colònies de Can Vilalta, i estan començant a gaudir de les activitats. Us seguirem informant...

La classe dels Taurons hem visitat la Ludoteca de la Casa Bloc!!!

Aniversaris Abril P4

Sant Jordi ’18 – Signatura d’autors/es!

Aquest dilluns, dia de Sant Jordi, vam tenir el gran honor de rebre —al pati de la nostra escola!— un bon grapat de personatges que, per un dia, van deixar els seus contes i van venir a signar els llibres que vam intercanviar-nos. Moltes gràcies a totes les persones que ho vau fer possible! Tot plegat va ser una gran festa! A més a més, els nens i les nenes de 2n de l'escola van rebre el conte El petit vailet de Vimbàlia escrit pel Marc, el nostre bibliotecari escolar particular, i editat per la Fundació Cet10. I és que van ser les classes dels Emojis i dels Dibuixos animats les encarregades d'il·lustrar aquest conte! Aprofitant que era un dia tan especial, en Marc va estar signant-los els contes. Voleu reviure aquell moment tan i tan màgic? No us perdeu aquest vídeo! https://youtu.be/ByIfZeVaeZc *** Acabeu de gaudir d'aquesta setmana tan especial!

Últims Articles