ESCRIU LA TEVA LLEGENDA…

Hi havia una vegada uns nens i unes nenes nascuts al 2008 i al 2009 que un bon dilluns de SANT JORDI van anar a l’escola i es van trobar que hi havia un munt de murals penjats per tota l’escola.

Ells no sabien rés, però resulta que serien els principals protagonistes d’omplir aquells murals on posava….ESCRIU LA TEVA LLEGENDA….

Ui quins nervis, què serà això? es preguntaven uns als altres ….i aviat ho van descobrir.

Els seus mestres, els van reunir a tots a les grades i els ho van explicar TOT! ….I vet aquí que en aquells murals que de només veure’ls ja eren atractius els havien d’omplir en històries fantàstiques!

Es van crear grups de 6 membres; 3 nascuts al 2008 i 3 nascuts al 2009…però què havien de fer?

Ells estaven acostumats a treballar en grup, però aquest treball seria en grup però en GRUP COOPERATIU, on cada membre del grup seria MOOOOLT important i adoptaria un ROL, per tant, tots serien INDISPENSABLES!

-Un/a s’encarregaria del contingut de la història (coherència, bona estructura del text…)

-Un/a altre/a del lèxic (aquest hauria de ser ric i variat)

-Un/a altre/a de l’ortografia (podria demanar ajuda als mestres per a la correcció)

-Un/a altre/a de la presentació.

-Un/a altre/a de la creativitat (originalitat i imaginació)

-i l’últim/a de la decoració.

Però això no era tot perquè a cada equip se li proporcionaria una plantilla on havien d’elegir el personatge, el seu caràcter, el lloc on passaria la història, l’hora i el problema.

I així va ser com aquells nens i nenes es van posar a treballar de valent creant 18 històries diferents!

I així va ser com caminar pels passadissos d’aquella escola es va convertir en un camí ple de lletres, paraules, frases i històries meravelloses creades per aquells nens i nenes.

Rosa, Paloma, Carla, David i Judit

CLICA CLICA!