EL PRIMER DIA A LA NOVA ESCOLA CAN FABRA!

Estimades famílies,
Semblava que no arribaria mai aquest dia, però aquí hi som, inaugurant la nostra escola. Han estat 7 anys preciosos d’anar creixent tots plegats. No ha estat fàcil, ni per a nosaltres ni per a vosaltres. Cada any hem hagut de conviure amb les obres d’estiu i amb el patiment que arribaria el primer dia de curs i l’escola no estaria preparada. Però, gràcies a les famílies i a un equip de mestres que viu la seva professió com una part important de la seva vida personal, dedicant hores i hores i treballant gairebé com un voluntariat, sempre s’ha aconseguit que tot estigui a punt.
Però clar, també tenim una professió única. Tenim el regal dels somriures i les abraçades dels nostres nens i nenes i això és una gran sort i no té preu!