DUES SETMANES PLENES D’EMOCIÓ

El dijous 31 de juny, van venir els alumnes de la mare del Pau Rovira (la Lourdes) a fer-nos una xerrada sobre la “rumorologia”. Ens van fer diferents activitats sobre els rumors, després ens van ensenyar un vídeo sobre la discriminació, seguidament vam escriure un rumor que havíem sentit en una bafarada, a continuació els vam enganxar en mural. Per acomiadar-nos ens vam fer una foto i els hi  vam donar una postal i uns punts de llibre de la nostra escola. Ells ens van donar un punt de llibre i una xapa per ser oficialment agents anti rumors.

Al dia següent vam anar al SAT  a veure l’obra La gerra dels xiclets. La gent del públic no parava de riure i de parlar (molestava una mica). L’obra la van interpretar els alumnes de Martí Pous i Til·ler.

El dissabte 2 de juny va ser l’aniversari del Jan Crespo.

El dia 28 de maig vam anar a EXTREM BARCELONA a fer una sortida d’educació física, on vam jugar a cros boll i skate.

El dia 5 de juny va començar la jornada intensiva.

El dimecres dia 6 vam anar a fer una visita a la BIBLIOTECA, vam fer unes activitats del còmic seguidament el Joan i l’Axel ens van fer un tutorial de SCRATCH i al dia següent en van fer una altre del LEGO WE DO.

AXEL i YAIZA